Γράφετε γράμματα άνθρωποι!

Βγαίνοντας από το σπίτι πέτυχα τον ταχυδρόμο, τίποτα πάλι; τον ρώτησα με απογοητευμένο ύφος, τίποτα μου απάντησε κουνώντας το κεφάλι, και αλλάζοντας αμέσως ύφος μου έδωσε γελαστός έναν μεγάλο καφέ φάκελο, από αυτούς με τις φούσκες. Είχε φτάσει επιτέλους το γράμμα του Κ. από τη Βαρκελώνη. Αχ πόσο μου άρεσε να στέλνω γράμματα. Άδεια χαρτιά που γεμίζουν με ωραία γράμματα και καμιά ζωγραφιά, κάρτες, κολλάζ, ενίοτε και κανένα μικροαντικείμενο, φάκελοι, αυτοκόλλητα, γραμματόσημα. Ευτυχώς ακόμα βρίσκονται κάποιοι που απαντούν στα γράμματα, που τους αρέσει η όλη διαδικασία. Ειδικά δε μου άρεσε να στέλνω σε φίλους μου που ήταν φαντάροι. Ζωγράφιζα τρελές ζωγραφιές έξω από το φάκελο με μαρκαδόρους και χρυσόσκονη, έγραφα το όνομα με χρυσό μαρκαδόρο, ΣΤΡ. ΠΕΖΙΚΟΥ τάδε, κάτι αριθμοί και μέρος όσο πιο μακριά γίνεται, Λαγός Έβρου, Κως, Ρόδος. Φανταζόμουνα αυτόν που θα το έπαιρνε πρώτος στα χέρια του στο στρατόπεδο και γελούσα μόνη μου, γελούσαν βέβαια πρώτες και οι κυρίες του ταχυδρομείου. Μια φορά δε, έστειλα σε κάποιον έναν χρωματιστό ανεμόμυλο, και επειδή δεν μπορούσαν να καταλάβουν τι υπάρχει μέσα στο φάκελο, τον άνοιξαν πριν τον παραδώσουν στον ΣΤΡ. ΠΕΖΙΚΟΥ τάδε, μην ήταν τίποτα ναρκωτικά.

Να γράφετε γράμματα άνθρωποι! Να υπάρχει κάτι να αφήσετε πίσω, να μην χαθούν όλες σας οι λέξεις σε έναν αόρατο ηλεκτρονικό κόσμο, να πιάνουν χώρο αυτά που θέλετε να πείτε, να μπορεί ο άλλος να τα πιάσει, να αφήνετε ίχνη και αποτυπώματα, να πρέπει κάποιος να τα σκίσει ή να τα κάψει ή να τα τσαλακώσει για να τα εξαφανίσει, να μην μπορούν να διαγραφούν με το πάτημα ενός κουμπιού.

132a0b688f6cc9cf06ca827db4ef2a5b

Θυμήθηκα ένα μήνυμα που μου έστειλε ο Α. στο κινητό όταν έλαβε το γράμμα μου σε μια βραχονησίδα στο Αιγαίο που ήταν φαντάρος: είμαστε 3 άτομα σε ένα βράχο κάπου στο πουθενά και σκάει ταχυδρόμος με καϊκι να μου φέρει το γράμμα σου. 🙂

e0f8ec0e9986e407fe924ad0a7f9a20e

(φωτογραφίες από pinterest)

2 thoughts on “Γράφετε γράμματα άνθρωποι!

  1. πόσο “μέσα” στο μυαλό μου… δεν το πιστεύω! 🙂

    να’σαι καλά!

Leave a Reply

