στην Μ.

κάτι άλλο ξεκίνησα να γράφω, όμως σε σκέφτηκα που ό,τι και να μου συμβαίνει το καταλαβαίνεις αμέσως και..
θυμήθηκα που λέμε πάντα η μία την άλλη μωρή, τα ξενύχτια στη σχολή, που κοιμόμασταν στο δώμα του παλιού σου σπιτιού, στη σκηνή στην ικαρία, στο πατάρι της ρώμης, που κάναμε πρόβα η μία στην άλλη πολλές φορές λόγους προς μελλοντικούς ή απερχόμενους μαλάκες γκόμενους, που μιλάγαμε ακατάπαυστα πριν κοιμηθούμε και πάντα σε έπαιρνε ο ύπνος πρώτη και μιλούσα τελικά μόνη μου, που μεθύσαμε στην αστυπάλαια, ξέρναγες σε μια οικοδομή και μου έλεγες με παράπονο ευτυχώς που αύριο είναι κυριακή γιατί πως θα έρθουν οι άνθρωποι να δουλέψουν εδώ αύριο, που έκανες μια σχετικά απλή εγχείρηση και θυμάμαι ακόμα πως ήσουνα με τα άσπρα στο κρεβάτι του νοσοκομείου και η αγωνία μου ήταν ίδια με της μαμάς σου, που πάντα είσαι καλή με όλους ενώ δεν θα έπρεπε, που εκείνο το φοβερό δεκέμβρη τρέχαμε χέρι χέρι σε άσπρα πεζοδρόμια από τα δακρυγόνα, πλέναμε πιάτα στην ασοέ και σφουγγαρίζαμε σκάλες, που ακόμα δεν έχεις μάθει ποδήλατο, που μείναμε έξι μήνες στη ρώμη με τα πλακόστρωτα, τα κιτρινισμένα κτίρια, τα μεγάλα παράθυρα, αυτά τα αστεία ψηλά δέντρα με τους μεγάλους κορμούς και το φύλλωμα που μοιάζει με σύννεφο, το μαύρο μου σαραβαλιασμένο ποδήλατο που ποιος ξέρει πια που βρίσκεται, τους τρελούς μεσήλικες ιταλούς ιδιοκτήτες της γκαλερί κάτω από το σπίτι που άλλαζα πεζοδρόμιο για να μην αρχίσουν να φωνάζουν το όνομα μου και να μας καλούν σε κάποιο από τα πάρτυ τους, τους βραζιλιάνους φίλους να μιλάνε μια γλώσσα που μοιάζει με βλάχικα ρώσικα, τις νύχτες δίπλα στο ποτάμι, το κάψιμο από τον ήλιο της σικελίας, κάτι παρακμιακά κάμπιγκ και μοτέλ που ψάχναμε μέσα στη νύχτα, το βράδυ που έμεινα ολομόναχη στην πόλη και κάλεσα όλο το προσωπικό του μπαρ που συχνάζαμε να κοιμηθεί σπίτι, και ήρθαν όλοι, να τρέχουμε να προλάβουμε λεωφορεία, πλοία, αεροπλάνα, τρένα,  και τώρα βλέπεις είναι πάλι αρχές καλοκαιριού και μας σκέφτομαι εκεί, στο μικρό μας σπίτι να καθαρίζουμε το πάτωμα ακούγοντας ρόδες στη δια πασών, και ξέρεις, είσαι από τους ανθρώπους στη ζωή μου που και να χαθούμε για ένα χρόνο πάντα θα είσαι εδώ, και όταν ξαναβρεθούμε θα ‘ναι σαν να μην έλειψες ποτέ.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

*και πάντα θυμάμαι κάτι που μου έγραψες πριν πάμε στη ρώμη, τα καλύτερα έρχονται, εγώ κι εσύ απέναντι στον κόσμο.

IMG_20140615_231435

2 thoughts on “στην Μ.

  1. αγάπη ρε ❤

Leave a Reply

