Ψ όπως Ψυχή

*κείμενο γραμμένο για τη δεύτερη γραφή της Ψυττάλειας  Β του Σαμσών Ρακά ‘αφαλός στο μέτωπο’,

αλλά και για την τρίτη και τελευταία ‘αδράξτε τη νύχτα’

DSCN0410

 

Φ όπως Φαίδρα

Κλείνω τα μάτια μου και ντύνομαι τα ρούχα εκείνου του μικρού κοριτσιού που πλήγιασε τα γόνατά του καθώς έτρεχε να σε συναντήσει. Κάποιος της φώναξε πως μοιάζει με τσιγγάνα. Εκείνη χαμογέλασε.

Ακούς;

IMG_20140430_235033

Ψ είμαι εγώ που σηκώνω τα χέρια μου ψηλά να φτάσω στον ουρανό σου.

Ψ μια ξεχαρβαλωμένη ομπρέλα που τρέχω να την προλάβω να πιαστώ να πετάξουμε μαζί.

Ψ η τρίαινά σου που μπλέχτηκαν τα μαλλιά μου και θαλασσοδάρθηκα, χτυπούσα στα βράχια σου για ώρα

όμως στο τέλος κατάφερα και την έκανα ασπίδα και την κρατώ πια μπροστά μου.

IMG_20140430_234927

Ψ με μπλάνκο, σα να γράφουμε με τη γόμα, μήπως κι όταν πάμε να σβήσουμε δεν γράφουμε απ’ την αρχή;

Ψ με κάρβουνο και μπαρουτοκαπνιστήκαμε, τα δάχτυλά μου ‘γίναν μαύρα και τα ξέπλυνε η βροχή

κάτσαμε κάτω απ’ το δέντρο να προφυλαχτούμε

Κι όταν επέλθει η ένωση του Ψ και του ανάποδου Ψ_γεννιέται το Φ

ψ

Φ όπως Φαίδρα

IMG_20140430_234957

Σαμσών σ’ ευχαριστώ.

 

υγ. τα καταπληκτικά σχέδια είναι του άπιαστου άπιαστου λέιζερ

 

Leave a Reply

