Δεν ξέρει ο κόσμος να ζει, κατέβα να πάμε πεζοί

13da429cce6b9f534c4f9eab720a7018

Περιμένω μια φίλη μου να βγει από το σπίτι της και έχω παρκάρει λίγο πιο κάτω. Στα αριστερά μου είναι ένα σπίτι με πεσμένους σοβάδες, φαίνεται εγκαταλελειμμένο. Λίγο κάτω από το ύψος του δρόμου είναι ένας άντρας με μαύρα ρούχα και πάει πέρα δώθε. Μπροστά από το αυτοκίνητό μου είναι όρθιος ένας πιτσιρικάς, όχι μεγαλύτερος από 5 χρόνων. Τους κοιτάω και αρχίζω να σκέφτομαι, μάλλον αυτός ήρθε εδώ να πάρει τη δόση του, μοιάζει περίεργος, μα καλά μέσα στον δρόμο, το παιδί τι το θέλει μαζί του, είναι δυνατόν, τελικά η σκέψη μου πηδάει από το ένα θέμα στο άλλο, καταλήγω να σκέφτομαι κάτι παλιά Χριστούγεννα, όταν ζούσε ο παππούς και εγώ με την Άλκηστη ξαπλώναμε στη μοκέτα και κάναμε κωλοτούμπες δίπλα στο δέντρο. Ξαναγυρίζω στην πραγματικότητα όταν ο πιτσιρικάς φωνάζει: μπαμπά τι κάνεις εκεί; και ο μπαμπάς του απαντάει με χαμόγελο: ντοματίνια! και τον φωνάζει να δει. Ο άνθρωπος είχε φτιάξει σ’ ένα παρτέρι το δικό του μικρό μποστάνι, και είχε πάει να τα ποτίσει.

Άρχισα να με βρίζω από μέσα μου, μα είναι δυνατόν να τον πέρασα για πρεζάκι τον άνθρωπο κ.λπ. Γίναμε καχύποπτοι. Χαλάσαμε. Φέτος εύχομαι να μην είμαστε τόσο καχύποπτοι με τους ανθρώπους γύρω μας. Όλα αγριεύουν ναι, αλλά πρέπει και να ζήσουμε σαν άνθρωποι.

Η ιστορία αυτή είναι μέρος ενός αφιερώματος που έλαβε χώρα στην χριστουγεννιάτικη και την πρωτοχρονιάτικη αυγή με πολλές ιστορίες από τους ΤσαλαπετεινόςΠοδηλάτισσατο βυτίοο ήχος του ανέμουΙφιμέδειαΚυνοκέφαλοιτο ερυθρό καγκουρώο βιβλιοθηκάριοςτα χαμένα επεισόδιαΑντιδρασέξRoubinakiMμπανάναΑναγεννημένηwww.purplepassionflower.blogspot.grGeorge Le NonceSilentcrossingNefosisKizilkum .

Χάπι δεκατέσσερα που λέει και ο Θας

2 thoughts on “Δεν ξέρει ο κόσμος να ζει, κατέβα να πάμε πεζοί

  1. koufetarios says:

    Καλησπέρα, καλή χρονιά, καλώς σε βρήκα.

    Η αλήθεια είναι πως συνειδητά και ασυνείδητα, η εσωστρέφεια του εαυτού μας προς ένα πιο σκοτεινό εγώ, η εσωστρέφεια και ο απομονωτισμός των άλλων με όλους εμάς τους ‘άγνωστους’, μας προκαλούν σκέψεις που δεν θα έπρεπε και στην τελική δεν το κάνουμε επίτηδες. Δεν φταίμε δηλαδή όταν το σκεφτούμε, όπως το σκέφτηκες κι εσύ λίγο αργότερα όταν συνειδητοποίησες πως αυτός δεν ήταν…πρεζάκι. Μας έκαναν έτσι δεν είμαστε. Όσο να’ ναι μια τρύπα την έχουμε κι όλοι εμείς που αντιστεκόμαστε, όσο είναι δυνατό.

    Την καλησπέρα μου.

Leave a Reply

