Σπάσαμε.

Σε μια γωνία στην Ιπποκράτους, είπα, είπες και ξαφνικά ήταν σαν να μου κόπηκαν τα πόδια, οι γάμπες έσπασαν στη μέση, και έσκασα με δύναμη στο πεζοδρόμιο, εμφανώς πιο κοντή. Έτρεξα δαγκώνοντας τα χείλια μου προς τους φίλους που θα με έπαιρναν να με πάνε στο αυτοκίνητό μου, συγκράτησα με τεράστια προσπάθεια το κλάμα και τα ουρλιαχτά. Έφτασα στο αυτοκίνητο, μπήκα μέσα, κλείδωσα τις πόρτες και άρχισα να κλαίω δυνατά. Πώς μπορώ να πλημμυρίσω το μυαλό μου; Να βάλω μέσα νερό να μη χωράς. Να μου βγεις απ’ τη μύτη, απ’ τα αυτιά, Να τρέξεις απ’ τα μάτια. Προσπαθώ να πιέσω το μυαλό μου αλλά αντί να βγάλει έξω εσένα βγάζει δάκρυα. Γκρίζα μαζί με το μολύβι των ματιών. Λεκές στο πρόσωπό μου. 

Image

Τα σπάσαμε. Σπάσαμε.

One thought on “Σπάσαμε.

  1. evΖin says:

    το χέρι αντήλιο. αυτό.

Leave a Reply

